Första kvällen på Jourcentralen avklarad!

Det gick hyfsat bra ändå! Och då hade vi ändå dubbelt så mkt än va de hade i måndags kväll! Va väl kanske tur att de va vi som kunde lokalerna som fick extra att göra så att säga. Började med en gång med att ena läkaren skulle in i öronrummet o inte visste hur o var saker fanns/funkade, och så skulle nån ha en filt.. "Hmm, dem ligger där, jag har ingen nyckel..." Fick låna av dr Krook som var kvar. Annars hade stackart migränflickan vart utan filt!! =/ För vi har ju inga som ligger framme som hör till oss så att säga. Men de gick ju fint. Sen var det lite rörigt fram o tillbaka innan vi fick kläm på det :P Så vid nio-tiden, då kände jag mig varm i kläderna o tyckte jag började få koll på saker o ting! 22.25 ca stämplade jag ut o bytte om, så blev inte så mkt "övertid" iaf! =) Nästa vecka blir det helgjobb som gäller! Kommer väl va helt dö! Haha.. :P

http://www.bt.se/nyheter/boras/flyttad-jourcentral---smidigare-for-patienterna%281904507%29.gm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0