Fästingbett, nålar och djurpark

Borås Djurpark fick idag celebert besök av kyrkis från Sexdrega. Vädret var perfekt, lagom varmt o lagom soligt! Lilla landet lagom... Fick några fina bilder som jag ska lägga upp framöver här. Hinner inte riktigt just nu, för Grey's Anatomy börjar om tre minuter! =)
Innan vi körde raka vägen hem tog jag vägen om Mekonomen o köpte de beställda nålarna till motorn som ska reglera bränsleintaget så den inte är fullt så törstig längre. Och den gick då fint på vägen sen när jag prova! =D
Väl hemma så ville man ju inte direkt vara inne när de va så fint, så filten åkte ut på gräsmattan, gubben åkte ut han me! Hehe.. Han har legat i soffan i två dar nu, har haft så ont i magen o inte mått speciellt bra alls stackarn. (O tack vare de så åkte jag på o göra pitabröd till en drös scoutungar! Jag är ingen person som gör deg, jag gör KAKOR!!) När vi va där ute (o hade satt dit de nya nålarna i motorn) så tänkte jag leka lite tittut med Emilia o min navel.. Och DÄR! Där va en liten ful o äcklig FÄSTING! I min navel!! O den satt FAST också! Blä... Så nu har jag lite fästingrester i mig... Blä! :P
Nu e de Grey's som gäller! Jippie! (o så den förbannade pitabrödsdegen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0