...

Jag gillar verkligen när filmer bara förskönar allt o saker går som smort, iaf stundtals.. Kollar på en film på femman; Heartbreak kid. Han gifter sig med en störtskön brud (bara för att hon annars skulle bli placerad i Nederländeran via jobbet och de flyttar inte på gifta par) och de har bara vart tillsammans i typ sex veckor... Men jag gillar när han står o argumenterar med sin kompis o farsa om varför man inte skall gifta sig, och de andra två typ: livet e kort, mina lyckligaste dagar var tillsammans med din mamma, hon är en toppen tjej... o vips blev e bröllop! tänk om allt va så lätt ibland...

Idag har jag, lillan o Tindrra vart inne i stan med syrran o tre av hennes barn. Tvillingarna fyllde fem för ett tag sedan o de fick i present att få va i Lekborgen + fika. Blev jättelyckat, mirre hade tur, hon fick oxå gå med in, hade typ två cm kvar innan hon var för lång! Hehe.. :P
När vi kome hem så mötte vi Teo o gubben i dörren, de skulle iväg o tälta med alla mini- och juniorer uppe vid vindskyddet. Vädret e väl inte riktigt på deras sida tyvärr.. Lite småkyligt o blött. Hoppas de itne regnar inatt iaf.

*Brr*

O de sista han gör e o göra mig förbryllad, som vanligt... Han sa att jag inte fick boka upp något på söndag typ mellan ett o fyra... Ehm, nähe?! Ne, jag tror inte jag ska göra nåt..?

*kan de ha med mors dag o göra tro?*






Ne, här kan man ju inte sitta längre.. Får börja skaffa mig ett liv tror jag! Haha :P

...
......
.........
.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0