Besök hos sis idag <3

ÅKte ut till Häggryda direkt efter dusch o frukost idag jag o lillan. Tvillingarna börjar bli stora nu... De fyllde fem år nu den 22 april, så ja, jag är liite sen med presenten! Men vi tror att den blir toppen iaf! De e ju samma fråga varje år: Vad ska man hitta på i år då?? Men så kläckte min sambo en bra idé: Vi kan ta dem till Lekborgen inne i stan.
Ja men de e väl en superidé!! =) Så jag fick snällt sätta min o rita o klippa ihop ett fint kort till dem (då de uppenbarligen inte hade presentkort eller liknadne där). Så de har jag åkt ut o lämnat till dem idag =) O de verkade som om de va en bra idé i deras öron med. Åka o göra nåt speciellt med moster o gudfar! =) (Mamma skulle visst me oxå bestämdes det) Sötnosarna!! =D


Coola Chevella (tror jag =/ förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0