A dream come true

De e helt otroligt!!! Jag va i ett euforsikt tillstånd igår när jag fick sätta mig bakom ratten på min drömbil!

Chevrolet Brookwood -58
Han som sålde bilen skratta gott åt mig, för jag kunde inte sluta le... De va la en väldans tur jag hade två öron på var sida huvet, annars hade de nog gått av! Hihi..
Sen var det bara till att köra heeeela låånga vägen hem igen. Bara ca 45 mil! Men de gick jättebra o köra faktiskt! Nu får man oxå ha i åtanke att jag ALDRIG nånsin suttit bakom en ratt på en sån här bil innan. Och nu helt plötsligt skulle jag köra alla dessa milen.. =/ Men åh, de va ju inga problem alls!!! Den gick som en klocka! Mumma! (Eller Brumma kanske jag ska skriva.. )
Körde ner till Skara nästan, då bytte vi bil, för jag skulle möta upp morsan som hade passat lillan hela dagen (tackar vi så enormt mkt för, igen, PUSS!)

Nu står bilen då äntligen här. Ska bli kul o se ungarnas reaktion när vi går ut o tittar på den :P Hihi!

Brumm brumm på er!

Kommentarer
Postat av: blondinbodahl

haha min lilla raggare :-)

2010-05-09 @ 19:36:20
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0