Släktkalaset =)

Ja, då va de då gjort iaf! Och även farfar var med, så vi va kompletta! Det var toppenkul de här. Få se alla sina kusiner, o spana på kusinbarnen som ploppat ut under förra året. Se hur de växer o knakar o få se hur gamla ens fastrar o farbröder börjar o bli! Haha!! =) Tyvärr så fattades en av farbröderna på grund av vissa omständigheter.. Så de fattas ju en på syskonkortet dessvärre. Men men, inte så mkt o göra åt saken.
Håller just nu på me o ladda upp några bilder till FB: http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=360370401813&view=user#!/photo_search.php?oid=360370401813&view=all
Det är meningen att alla släktignar till min farfar o farmor ska gå med i denna sidan! =) Se hur många vi blir! Har släktingar uppe på Åland o i USA bl.a. Hade vart kul o ha ett mega kalas nån gång kanske! :P Haha, ojoj, vill inte veta hur många vi skulle bli då!! =S

Så de blev en omtumlande dag för oss. Iaf för mig o mina systrar. Vi är alltså fem barn med fyra olika mödrar.. Haha.. Så för den som är smart så kan den lätt räkna ut att det är vår fader som har lite svårt att hålla sig till en käring... Vi har väl ingen överdriver bra kontakt direkt med denna person. Det är bara våra två bröder som har en fungerande kontakt. O min äldsta bror har jag inte träffat på tio år, på förra kalaset då farmor fyllde 75. O jag kommer ärligt talat inte ihåg så jättemkt från de kalaset...  Bara några mindre missöden som kunde skippats. Men de e en annan histora =)
Men de va så kul o se hur stora min äldsta brors båda töser hade blivit. Jättefina tjejer båda två! Va så kul o se. Sicken tur ändå att man har den häringa "fejjan" så man kan bibehålla kontakten lite bättre! Så i det stora hela så var det ett ganska roligt o lyckat kalas, men tröttande... Alla barnen somna gott i bilen sen på väg hem efter att vi hade fått lite mat i magen.

Vill passa på att säga ett stort tack till bl.a Faster Evy o Tina som ihärdigt tog tag i uppdukning, kaffe, tårta o disk! Stor kram till båda två!!!

Jag o farmor

Jag o farmor, 20 mars 2010

Kommentarer
Postat av: Märtha

Ni är så söta så

2010-03-21 @ 15:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0