Regn o bara regn, kan gömma mina tårar (Eva Eastwood)

Tyckte den titeln stämde in rätt bra på dagens väder.. Men de e rätt gött ändå att snön regnar bort nu. Kan bara hoppas på att de tar lite på de där enorma snöhögarna nere vid lekplatsen me... E ju inte en hög som är där nere. Vi här på gatan är övertygade om att de kommer o ligga kvar till midsommar! Då förstår ni hur mkt snö det verkligen är!!

Sitter o väntar på att vct ska ringa upp snart, typ nu.. Undrar om lillan har åkt på nån infektion eller så. Hon hade assegt snor som knappt gick o suga ut me nässugen o jag tycker hon luktar lite illa i munnen oxå.. Kan ju bara va dålig andedräkt me iof.. ;) Men hon har ju ändå haft feber nu sen i lördags, så tyckte att jag kan ju ändå kolla upp de. Förmodligen så är det inget, men de e ju inte så kul om hon ska vara sjuk till helgen när bror o dem kommer o vi ska mysa.. =( Hon är vid gott mod iaf. Sitter på golvet o leker med en liten tygboll där hon försöker bita av kardborren på snöret. (Den ska egentligen hänga i en båge till babysittern.)
O trött e hon me, men hon tokvrålar om jag lägger henne i sänge. Så hon får väl hållas då.. Så länge hon e nåt sånär nöjd så e jag nöjd. Fick lite alvedon förut, efter jag hade misshandlat henne med nässugen (den är INTE populär!) Gröten ville hon inte äta upp heller.. Så man märker ändå att hon inte riktigt e sitt vanliga jag.

Hoppas övriga läsare har en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Har hört av mammorna i trakten att dom har dålig andedräkt när det är tänder. Hon kanske ska få ännu fler på direkten!

2010-03-31 @ 09:17:10
Postat av: Anki

Jag kan säga att de kom faktiskt en tand till!! Bredvid ena tanden uppe. Trodde inte de skulle komma än!

2010-03-31 @ 14:15:32
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0