Kort stubin just nu

Ibland så är jag verkligen inte gjord för familjeliv! Har så vansinnigt kort stubin! Och när den ena saken överlappar den andra, då blir jag tokig! Orkar fan bara inte! De e då man vill sticka iväg o bara skita i ALLT! Bara för en stund o sen när man kommer tillbaka så har allt löst sig... Tänk va bra de vore om de va så....

Men jag var riktigt vårglad för en stund sen. Barnen fick komma hem lite tidigare idag eftersom jag tog Teo till tandläkaren idag.  Så väl hemma, kände jag att de kröp lite i kroppen, så jag satte Emilia i Tindras gamla vagn som jag har svabbat av (ska ha den när jag flyger upp till Limpan i Luleå), ungarna hade tatt ut sina cyklar o greja o trixa med dem o solen lös o de va bara så underbart o gott ute. Jag njöt verkligen av o få va ute en stund.. Jag tog fram de två trätunnor som jag ska ha på framsidan o fyllde upp dem med lite jord, så kan jag börja plantera i dem snart! =) Längtar såååå.. Trappan är ju redan fixad nu, så ska fylla ut marken lite me nu bara. Hittade ett par skit snygga höga svarta krukor som hade vart perfa! Men de kosta 399:- o då va de inte lika kul längre.. Ska se om de finns nåt liknande på Fyndlagret i Tranemo till bättre pris.. Inte över 300 iaf får de gå på! vill ju ha två så.. =/ Suger så att allt ska kosta så jävla mkt hela tiden bara för att man vill ha lite snyggt runt omkring sig!

Så om nån vill ge ett bidrag till min trädgård så vassegó! =)


Tagna från trägårn i sommras
längtar bara lite...

Kommentarer
Postat av: Märtha

De e ju snart påsk

2010-03-25 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0