Imorn smäller det: släktkalas!! :o)

Ute i Stala församlingshem kl 14.00 ska vi fira min farmor som fyller 85 år på söndag, 100321. Så alla barn, barnbarn o barnbarnsbarn kommer + hennes syskonbarn. Kommer bli jättekul de här! Tyvärr är det några få som kommer o fattas.. Ett par kusiner som befinner sig på annan ort och två ytav hennes syskon barn som inte kunde. Men annars så ska de nog vara allihopa. Jag hoppas innerligt att även min äldsta halvbror kommer nu. Han har inte hört av sig så.. =/ Men jag har iaf skickat inbjudan om det + ringt innan, så han vet iaf att det är idag + att det är typ 200 meter från där han bor.
Synd att farfar inte kan joina oss en stund, han är för dålig.. =( Har inte sett honom på många år, o är rädd att jag inte får se honom nån mer gång innan han står vid Pärleporten kanske. Men är inte säker på att han minns mig heller så... Min kusin (som ändå träffar honom kontinuerligt) är osäker på om han känner igen henne... Sitter i rullstol, tror han har Alzhemiers o e så gott som stendöv så.. Är väl inte så jättekul för han o sitta o titta på alla andra heller kanske.

Men men.. Hoppas bara mina kakor blir godkända imorn! Har slitit som ett as med dem iaf!!! Så nåde den som vågar säga nåt negativt!! (¨,)~

Undrar hur många vi blir egentligen.. Nu ska vi se: Om vi börjar med andra generationen så är det: Kickan - 2, Evy - 3, Erik - 3, Lena - 0, Tommy - 5, Stellan - 3, Carina - 3, Jörgen- 2. Då blir det så här:
8 + 21 = 29 + 19(barnbarnsbarn) = 48 + 3(syskonbarn) = 51 + respektive! Oj så många de bidde... :P Så får man ta minus 6 st som inte kommer då tyvärr.. Men oj så kul de här blev! De va nog tur vi inte tog med hennes syskonbarnbarn oxå! För då hade vi blivit mååånga fler! =D
Så, om ingen fattade nu alltså då..: 8 barn, 21 barnbarn och 19 barnbarnsbarn + 3 syskonbarn är det som kommer med sina respektive och familjer! =)

Farfar Vendel Carlsson

Farfar Vendel Carlsson

Farmor Gunborg Carlsson fd Lindberg

Farmor Gunborg Carlsson fd Lindberg


Kommentarer
Postat av: Märtha

Farmor hette Lundberg som flicka. Se min kommentar om resten längre ner.

2010-03-19 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0