En lite seg vardag med brighta idéer på kvällarna...

Igår satte jag inte min fot utanför dörren alls! Tror jag iaf.. =/ Ne, de gjorde jag nog inte... Svärmor va här en sväng igår, hon ville ha hjälp med att ringa till LaCopita o boka bord till nästa helg. Hon o Pekka (svåger) har fyllt år nu, så då blir det middag på restaurang =) Tindra är hemma idag med, febern va uppe på dryga 39C igen igår em.. Får hoppas på att de håller sig i chack idag så hon kan gå en stund imorn iaf.

Igår kväll när vi låg i sängen o precis skulle börja gosa med John Blund så börja mitt huvud o spinna på idéer bara sådär rätt upp o ner. En jättebra idé verkligen! Jag riktigt såg hur pengarna rulla in.... En helt vanlig bärsele (som man har bebisarna i på magen när de e små o man inte vill ha vagn alltså) MEN(!) nu kommer det; man kan modifiera den lite smått så VIPS så kan du ha det helt plöstligt itne så lilla barnet längre, praktiskt o smidigt på ryggen istället. E ju jättebra o ha när man inte kan ha vagnen på vissa ställen. T.ex skogen eller liknande. O så viskar jag till gubben:
Du.. "Mmm.." Jag har en JÄÄÄÄTTEbra idé! "Mmm..." O så förklara jag de jag precis skrev nyss... "Du menar som Babybjörn?" Ja, fast man kan göra om den till em ryggsele, eller vad de nu heter... "Mm, men de finns redan.."

Meeeeen! *suck* O jag som såg dollartecken =( (För att citera mig själv) Alla brighta idéer jag kommer med, finns ju redan! Fan, jag e lite efter =/ För några år sedan kom jag på att man borde ha vinrutetorkare som går igång av sig självt när de blir blött! Gööör smart! (Nee, de finns redan, hör man igen...) O sen kom jag på en bright idé igen: Strålkastare som följer vägen! Ja, de finns inte =) "Joo, de gör de..." Meeen! Skit då...

Ett avbrott i vardan: Gunnel ringde precis o tjöta lite. Hon undarde om jag kunde ta hästarna på Påsk. Ja visst, inga problem säger jag! =)

Ne, nu får man väl se till o göra nåt kanske.. Ringa LaCopita t.ex... :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Men det är bra att du tänker på alla förbättringar som redan skett :) Keep up the good work sweetie :)

Förr eller senare kommer du komma på något som inte redan finns å då kommer storkosingen.. bara va lugn

2010-03-18 @ 17:24:45
Postat av: Märtha

Skulle inte vi komma på påskafton.? Eller hinner du hästarna ändå?

2010-03-19 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0