Drömmar o dagens göromål

Hade en jätte verklighetstrogen dröm inatt/morse. Jag drömde att det kändes som om jag var gravid! Fastän att jag har min hormonspiral så kändes det verkligen som om jag var det. Man kunde känna lite försynta rörelser inne i magen o magen var även lite större än den borde vart. O tankarna gick verkligen runt i huvet på mig (i drömmen alltså) "men hjälp, så här kan de ju inte va?! Jag har ju spiralen... Men de känns ju verkligen som om det är nåt inne i magen.. Precis som när Emilia låg där!" Jag kände på magen o dagdrömde lite om bebisen som verkade ha slagit sig till ro i mig. "Hm.. Ja, men varför inte? Men vad skulle Janne säga då? Han vill ju inte ha fler... =/ Men jag vill nog lite ändå?! Eller, men, jag kan inte 'ta bort' de heller, de skulle inte funka bara!" Och så kände jag lite mer på magen (som helt plötsligt var större) och så... kom det en jätte "blup"! Kan inte förklara de bättre :P Men ungefär som när bebisen snurrar runt o gör stora grejer inne i magen. Då, precis där, visste jag att de va ett litet knyte där inne.. O nog var jag glad alltid. :) Men så var det ju bara en dröm oxå...


Nog om det :) Idah har jag vart jätteduktig o effektiv tycker jag! Va på kyrkis mellan 9.15-11.15. Sen bar det hemmåt o började fylla bilen med en massa skräp o skit som skulle på tippen som har legat där nere. Tuta iväg till tippen, som var STÄNGD! Jag var där 12.10 typ, o de öppnade inte förs kl 13... Så åkte tebax till Svenljunga o tog lite o äta, jag o lillan. Sen tillbaka igen o tömde bilen på allehanda skit. Tuta hem igen o fylla bilen på nytt, lillan hade somnat så jag tänkte att då kan jag köra en vända till när hon ändå sover. :) Så blev det så. Hem igen, in o kissa, tog en titt på trappen.. "Hmm, de där döda blommorna ser sådär lagom kul ut!" Äh, va fan, körde till Blomsterlandet o köpte in lite nytt. Hem o plantera om i mina fina trapp-krukor, efter att ha gett lillan mat då.. :P O sen helt plötsligt så va kl halv fem! Yajks, de kommer ju hem snart.. MAT???!!! Hm, fanns spaghetti o köttfärssås i frysen. Sicken tur!!  O så jag börja plocka på bänken som av nån anledning vägrar vara städad.. Så nu är det fint där igen! =) Duktiga mig *klappar på axeln*

Så, där va min dag :) Händelsefull va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0