Gekås, Ullared

Jösses, de e INTE bra för ekonomin att åka dit ner o fynda!! Jösses Amalia! Köpte väl förvisso ingen skit så direkt.. Sommargarderob te gubben (typ sju plagg för 700kr!!) leksaker till lillan, några ska hon få när hon fyller ett i augusti, Grejer till de stora kidsen (kläder + presenter) och lite hushållsgrejer (wc-duck, sköljmedel m.m.) Och endast en klänning till mig, jättesöt, 60-tals inspirerad :) ett midjebälte och en väska som jag ska försöka ha som kombinerad skötväska :) Ja just de, lite grejer till vagnen me köpte jag, nätpåse o parasoll :) och en potta, som spelar melodi när man kissar!!! Haha!! Undrar om man kan ploca bort batterierna om de behövs...
På väg hem sen så hann jag precis upp på väg 182 så såg jag ett vacker huvud titta misstänksamt på mig i bilen. De va ett rådjur med sina två kid. Sååå söta! Han ta en bild på dem med mobilen (tack vare att jag hade den i handen). Mamman va klok och vände om och gick tillbaka in i det gröna (via en trädgård).












De får väl räcka för denna gången! :)

Tjipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0