Jag

Härom kvällen kom jag till insikt att:
  • Jag kommer bli strandsatt här i Sexdrega
  • Jag kommer vara skuldsatt typ heeela livet pga -
  • att om tre år, när chevan är betald, så ska jag köpa ett sommarställe på kusten!
Det är så mitt liv kommer se ut nu, och jag har accepterat detta. Allt krångel med att ungarna inte vill flytta, Janne ska ha jobb med sämre betalt och jag ska hitta nåt som jag kan uppskatta lika mkt som jag har idag. Det är inte värt detta.


Så därför kommer jag att unna mig (att va skuldsatt hela livet förvisso) med att köpa ett sommarställe som jag ÄLSKAR om ca tre år!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis, du har ju faktiskt ett relativt billigt boende med ett jätte skönt läge och go trädgård, nära skola dagis och affär. och de e ju inte på andra sidan jordklotet heller. Och jobbet du har, ett sånt ä nog inte lätt få tag på här uppe. Tusen pussar å kramar min lilla tös.

2010-07-25 @ 09:51:29
Postat av: Linda

Du är för söt du going! Ditt liv är och kommer alltid att vara toppen! Kram på dig!

2010-08-20 @ 08:41:34
Postat av: Anki

Vilken Linda? :P Känner ju ett par st... :)

Tack.

2010-08-20 @ 09:09:59
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0