Varför...

ser folk bara det negativa i saker o ting hela tiden? Kan de inte bara glädjas åt det beslut som är taget? Jag menar, oavsett vad det gäller så är det ju ändå ett val som (i detta fall) glädjer mig! Så vaför kan då inte andra glädjas med mig?!
Det är bara EN person som har sagt: "Gu' va kul. När? Då kommer jag!"
Tack! säger jag då, det värmer, otroligt mycket faktiskt!!
Jag ser fram emot detta vansinnigt mycket och längtar jättemycket.
Och JA, jag VET att det är mycket tid och planering m.m. m.m. Men det är fortfarande något som JAG vill. Och då kommer jag se till så det fungerar också!! Ni behööver inte bekymra er över det.
Och skulle det, av någon som helst anledning, visa sig att det här fungerar inte alls, ja då får jag ta itu med det då. Men varför (för att citera mamma) "måla fan på väggen" direkt?!
Nej tack. Att man inte är överrens kan vara en sak, men säg inte vad jag borde eller inte borde göra när det kommer till beslut som handlar om mig och min familj och min tid.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag säger GRATTIS till din hund och är mycket avis på er! Hoppas jag me kan skaffa en någon dag:) Tidigare kommentarer är enbart av omtanke, inte menat som negativa! Kram kram

2010-12-07 @ 21:04:24
Postat av: Anonym

Jag säger GRATTIS till din hund och är mycket avis på er! Hoppas jag me kan skaffa en någon dag:) Tidigare kommentarer är enbart av omtanke, inte menat som negativa! Kram kram

2010-12-07 @ 21:05:02
Postat av: Linda

GRATTIS till er hund! Jag är mycket avis, hoppas jag också får skaffat mig en någon gång! Tidigare kommentarer var bara av omtanke, inte menat som negativa! När Karlsson nu har bestämt sig så blir detta kanonbra! Jag vet ju några gånger som du ogillat våra beslut/drömmar också hihi (tänker på våra härliga resor hihi)kram kram

2010-12-07 @ 21:07:37
Postat av: Linda

ha ha ha snacka om datorhaveri, du kan ju ta bort dom översta inläggen!

2010-12-07 @ 21:08:40
Postat av: Anki

Hehe! Fick ett gott skratt!

Kramen på dig! Oh pussa min lilla ängel :)

2010-12-07 @ 22:15:43
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0