Våran lilla Hilma

Ja, nu är hon här.. Vi har vart hemma ett par timmar.
Hittills så har vi:
  • ätit lite mat
  • kikat runt huset
  • kissat på mattan i vardagsrummet
Bra va?! :) Hon e kanonduktig tjejej. Emilia vill gå o mata henne med godis/mat hela tiden. Och än så länge inga bit i fingrar eller nafs.
Har satt henne i buren nu så hon ska få försöka sova lite, för nu kom det ett par gäspningar. Korgen har hon inte fattat att den e hennes. Hur mkt jag än lockar med meller så vill hon inte gärna gå i den.

Men hoppas hon gör det snart. Vill inte ha henne i soffan riktigt ännu om de nu är så känsligt med skulderblad o så. Får vara i den sen istället :)
Ska se om jag fick nån bra bild som jag kan lägga upp me!






Kram på er
//Anki, Emilia och Hilma :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Av alla andra söta namn så tar ni ett som låter precis som Vilma:(

2010-12-13 @ 19:23:30
Postat av: Anki

Linda då? De e väl inte o sucka för.. Just för att det blev Hilma är för att henes mamma o pappa heter Hilda och Hugo, så därför blev det en Hilma :)

2010-12-13 @ 19:45:37
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är väl olika hur man tänker. För en gångs skull vågar jag va uppriktig iaf säga vad jag egentligen tycker. känns väldigt knepigt hur som. Och jag kommer nog alltid att ogilla det. Förfäder e väl kanske inte så viktigt kan tyckas för mig iaf! Try Hera, Heidi

2010-12-13 @ 21:08:34
Postat av: Anki

Uppskattar alltid när du är ärlig :) Blir så mycket lättare då!

Men nej, hon heter Hilma.

Kram på dig :) Och pussa mitt lilla troll där hemma!

2010-12-14 @ 07:38:03
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0