Sicken lyckad lördag :)

Helt fantastiskt roligt var det igår på Åhaga på julbordet tillsammans med Johansson och Ljunggren AB :D
Billackeringen var oxå där så jag fick dansa loss med blivande pappan Alex me :) Mycket roligt, maten va god den med.
Fick dansat loss ordentligt sista timman innan taxin kom för avhämtning. Janne åkte med Alex o några till in till Harrys så jag åkte hem o slängde mig i sängen! Va en trött svärmor som mötte mig i hallen..
Åh jag hoppas verkligen att Marja kan komma hit över nyår. Vore så kul! Det blir helenas juklapp från oss isf. Hon har inte vart här på flera år. Så de e på hög tid nu!

Igår mitt på dan så var vi o titta på dem små skönheterna. Oj oj oj sicka godingar!!! Ungarna tyckte de va helfestliga. Till o med Emilia "klara av" dem. De är ju tillräckligt små så hon kan putta undan dem lite själv. Och de va väldigt snälla o uppfostrade får jag säga. Skällde knappt alls, bara när vi kom. Inget bitande eller annat sånt o när man sa nej till nåt så lyssna dem så fint, fastän de va tre små studsbollar som inte visste vart de skulle ta vägen för de va så glada!! :) Och jag hade skrivit fel på förra inlägget, det är den hunden med liten svart prick på sin högra sida som va aktuell ev. Vilket jag nu fick grönt ljus för igår innan Janne åkte vidare, JAG FÅR KÖPA HUNDEN!!!! Vet att han vill oxå, och han har till o med så gott som gett henne ett namn redan, gjorde han redan där för den delen när hon lagt sig tillrätta i hans famn o va på väg o somna vilken minut som helst. Kanske att det blir en liten Selma. Men det är inte besämm ännu! Så vi får se.
Åh de ska bli så kul o få hem denna lilla skönhet. Hon har världens snällaste och fina mörkbruna ögon som säger;
får jag lov att vara här hos dig, jag lovar att vara jätte snäll..." Helt fantastiskt underbar! Man bara måste älska henne! Tyvärr så hade jag inte med mig vare sig kamera eller mobil, så jag har inga bilder.
Men va inte oroliga, det kommer inom en snar framtid!

Och det är ingen idé ni kommer med onda bannor! För ni kommer ångra er så fort ni träffar henne, så gör er inget besvär med o kommentera bara för att de inte passar er!

Så, nu ska jag äta frukost, för jag är vrålhungrig rent ut sagt!!!
Ha de

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, jag vill också ha en hund... Fast modell större, typ schäfer eller collie lr nåt sånt. ^^ Men får vänta tills vi har ett stadigare boende och inkomst. :P Fast vill iof ha en massa katter också, hehe, crazy catlady here I come! ^^

2010-12-05 @ 19:59:57
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0