Sicken dramatik...

Tänker inte dra upp allt här, för de orkar jag inte.
Man blir både trött o ledsen när de blir så här. Så därför ska jag försöka låta det rinna av mig som vatten så jag inte bryr mig så mycket för då blir jag bara ledsen på riktigt...


Idag var vi på jobbet på jullunch. Kunde dessvärre inte njuta så mkt av varken sällskap eller mat då jag har en dotter som går i 200 knyck och som måste vara under ständig uppsikt innan något händer. Typ klättrar upp i barnvagnen där lilla Oscar sover eller dra ner alla julgranskulorna från granen eller ta allt som står på borden vid sofforna som är o perfekt höjd för henne..... Ja, behöver jag fortsätta?!
Och så hade jag Hilma i bilen med, utrustad med sin bur och lite mat o vatten. Så kunde inte stanna speciellt länge.
Idag har vi, hittills, lyckats undvika några pölar hemma. Tycker hon är duktig på o säga till när det är kisse/bajs-dax. Men hon är inte överförtjust i sin sele. Provade o ha som halsband bara, men de va då inte bättre de. Så selen får det vara, är bara o vänja sig. Men hon är sååå duktig! :)



Behöver jag säga att Pysan är så där förtjust i sin nya familjemedlem?! Men de va hon inte i Emilia heller i början, o det gick ju bra som tur va. Men den här bebisen är det ju lite mer "liv" i så att säga. Hon står ju inte stilla så länge. Så man kan säga att idag så är hon och Emilia väldigt lik varandra! ;) I alla fall så har hon börjat gå omkring här uppe lite mer nu. Ligger inte bara där nere o trycker. Så det går väl lite åt rätt håll hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0