Så underbart väder ute nu!

Passa på o gå ut o skotta färdigt de sista nu medan Millis sover middag. Har även skottat åt Pysan så hon kan gå runt huset utan att sjunka ner i snön för mkt! E ju jättefin mjuk pudersnö ute nu! Inte den där tunga isiga.

Har vart inne i stan med under för middagen o fått köpt hem grejer till **** som kommer hem hit på måndag!!!
Så har köpt följande (kan hända jag missat nåt!):
  • Halsband (även reflex)
  • Reflexkoppel
  • Löplinekoppel
  • Mat- och vattenskål
  • Hundmat junior
  • Små hundben
  • Godis att få som beröm (sockerfria!)
  • Ett par leksaker
  • En go o mjuk tygkorg
  • En mindre bur
Så de va de de. Tror allt gick på närmare 1000 kr. Och då handlade jag ändå de mesta på Rusta och ÖoB!!
Åh jag hoppas verkligen att hon ska gilla o vara här! Hon är ju redan van vid tjo o tjim så att säga, vill bara inte att hon ska känna sig för ensam sen om hon e själv ett par timmar eller så. Nuvarande ägaren tyckte man skulle vänja dem ganska snabbt vid att vara själva, små stunder i taget. Så vi får ta det stegvis!
Får väl ta o låna ett par böcker me då på biblioteket kanske o läsa in mig lite, så slipper man ringa hon som har hundarna i tid och otid :P Får ringa till Gunnel annars! Hehehe....
Ne, vad ska jag göra nu då? Inte ett smack på TV, tvätten e färdigtvättad och det är faktiskt ganska rent här fortfarande!


Damma lite skulle jag ju iof kunna göra! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0