Så trött

Har jobbat två dar nu på vct. Vart två riktigt bra dagar. Men så skönt de e o inte jobba mån-fre känner jag! En kväll + två vardagar räcker gott o väl! Haha :P
Nu ska jag jobba extra på nyårsafton oxå, blir goa $cash$ :) E ju bara 12-17 så e ju rätt ok ändå.

Åh vet ni vad jag ska göra imorn...?! Tihi! Janne gillar de inte alls, men de struntar jag i! (Inte du heller morsan, men de skiter jag oxå i! :D)
Ja mamma, du har nog gissat rätt, iaf hyfsat...

Imorn ska jag åka o titta på en liten voffsing!

:) :) :) :) :) :)

Det e en Dansk Svensk gårdshund. Sociala, lagom stora hundar som passar så väl till barnfamiljer till pensionärer! Hon har haft flera kullar på sina två hon har hemma med bra resultat. Åh de känns ju alltid bra. Så imorn ska jag titta, INTE köpa! Så får vi se sen vart de bär hän. Tror detta kan bli mycket bra


Voffsing #3, ner till vänster, blir det eventuellt. Den upp till hö var redan såld.

Ja just de, blir julbord på Åhaga imorn me med gubbs jobb. Musikuppträdande o mat o grejer. Blir nog kanoners :)


Ha de gott i vinteryran
Kramen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska inte köpa nån om inte Janne är med på det, det är inte rätt tycker jag

2010-12-03 @ 21:45:16
Postat av: Linda

Måste säga Anki att du e galen! Köp hund om 5 år inte nu mitt uppi allt annat ni har på G! Tänk noga efter innan!

2010-12-04 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0