Pityriasis rosea - "Fjällros"

Ja, så här ser jag ut nu. Det ser inte så mysigt ut direkt, men som tur är så kliar det inte allrevärst! Då hade det vart till o smörja in sig järnet med cortison typ :P



Så de va la vackert :) Har på boobsen me, men kände inte riktigt för att flasha dem här! Hehe...


Åhh, titta! Nu SNÖAR det IGEN!!! :D
JIPPIEEE!!!! Mer snö vill vi ha :) (Verkar va den enda som tycker det dock.... Moahahaha!)


Tog ut Hilma på en kort promenad förut och vad hör och ser vi inte om en morsa från Tindras klass som på nåt vis (fråga inte hur) har lyckats köra upp i snövallarna, och då är det en väg som e typ fyra meter bred, plogad och fin! Jaja, fick ju försöka hjälpa till då. Tur va så kommer en annan (Helene heter hon) och hjälper till. Hilma tyckte det hela va lite läskigt. Försök o ha en hund i famnen och putta på en bil samtidigt i snön = inte helt lätt!
Hon hade suttit där en stund o bara gasat för fullt (det blev liksom varvstopp i motorn!!!) Däcken började till o med slitas... Låg gummirester efter hennes spinn i snön o de stank bränt gummy. Inte hellt 100 där tror jag..... Men loss kom hon då iaf! Men va änna lite skumt, Helene kom upp bredvid mig med bilen o prata lite efter där...
Men slutet gott allting gott!
Nu har jag tatt mig en skön dusch. Ikväll ska jag åka o jobba :)



Kramen på er som vill ha en :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jag vill ha en. Kraaaaammmmmmm!!!!!!!<3<3<

2010-12-21 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0