Nu vet jag vad jag ska handla till

svärmor i juleklapp iaf! Eller på ett ungefär åtminstone.
Tyvärr så fick jag ju inte åkt iväg o inhandlat detta då idag som jag ville. Ville åka utan småbarn så man slapp de där med vagn o skit. Men icke (läs inlägget innan). Så får väl försöka fixa detta på onsdag då, när jag ska införskaffa en present till ***, som fyller snart :)
Kanske man kan få till en dejt me sis då oxå :) Jaa!

Undrar bara hur jag ska lösa det med Hilma. För åker jag utan henne kan jag inte vara väck mer än ett par timmar max! Men om hon ska med så måste hon vara i bilen istället, vilket är hur kul då?! Inte så... Så dejten me syrran får bli kort, om hon inte följer med hem då såklart, då kan man ju fortsätta där! :)

Jaja...
Vill ni se pepparkakshuset?! Hihi ^^,



l
l
l
l
l
l
l
l
V






Har ni någonsin hört talas om Pityriasis rosea?
Inte jag heller, förs i torsdags då. Det är en hudsjukdom som man får en gång i livet. Helt ofarligt och smittar inte. Men, du får en MASSA utslag över rygg och bål! Ser sådär mysigt ut får jag ju säga.... Haha! Men det har då jag nu iaf.. Håller i sig i ca sex veckor. Ni kan klicka här så kan ni läsa mer om ni vill. Även kallat Fjällros tydligen, är ju liiite lättare o säga iaf! :)

Millis är på väg att få lite plättar, då hon totalvägrar annan mat. Fick mutat i henne lite makaroner iaf, men inga köttbullar! Icke. Vi övriga får ta lite PIAZZA sen! MUMS :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det hade jag när jag va 18! Fyfan va det kliade :( Hela tuttarna å magen va helt knallrosa! :( INte vacker å inte roligt! Krya på dig! <3

2010-12-18 @ 19:48:12
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja, min klåda är rätt ok.. Bara om jag har på mig för tajt BH typ.. Men ska väl inte ropa "hej" än antar jag =/

2010-12-18 @ 22:05:46
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0