Nu kan man börja nedräkningen va?

Är ju trots allt bara knappt 2½ dag kvar :)
Ja, till Julafton givetvis då... Jag ska försöka att inte längta så jättemkt i år (hur lätt de nu ska bli)..
Eller, va f*n, Julafton e väl på fredag?! Inte på lördag? Hmm, då blir det alltså bara 1½ dag kvar! Ja, jippie :) Blev ju genast mkt bättre! Hahahah!

Idag så ska jag in te stan och köpa present. Kanske träffa syrran med tvillingarna en snabbis. Måste köpa mig ett par tofflor te jobbet me! För sulan börjar änna ge med sig :P
Sen bär det hemmåt igen. Imorn ska jag jobba på vct. Ska väl bli hyfsat lugnt, är ju knappt några läkare som jobbar så! :)

Ne, får se till så kidsen kommer iväg te fritids. Sen, om Millis tillåter (alltså sover vidare), så ska jag slappa lite framför TV:n en stund..
Men först gå ner o tända i spisen!


Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0