Morgonstund

har dålig anderdräkt i mun!
Kännser jag luktar pyton i munnen nu på morgonen. Tur man ska trycka i sig lite frukost snart.. Tycker den här nedrans förkylningen borde släppa taget snart! Men verkar envis! Tur den inte e så kraftig iaf så man går o snörvlar/hostar hela dagarna iaf! Men då blir den desto mer långdragen istället förstår jag. Allt för att jävlas :P

Ikväll vankas de jobb för miss Karlsson. Och i helgen så är det det gänget som "skall" vara! Superkul. Sekr e tillbaka efter sin operation och min "syrra" börjar fr.o.m. nu. Och det bästa av allt: De fyller år BÅDA två, på söndag! Med exakt tio år emellan! Coolt! :D
Så på söndag har jag sagt att jag vill ha........ TÅRTA!! Två stycken givetvis! Hehe....

Undrar om man ska pyssla ihop en liten julgrupp idag o ta med till personalrummet kanske. Har en sån där blomkorg eller va man ska kalla de som jag skulle kunna klä lite. Tänkte ändå sticka te Svenljunga o låna lite valpböcker, så då kan jag passa på o köpa lite blommor på ica :)



Ne nu e jag hungrig!
FRUKOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0