Dagen D

Ja, nu är den kommen. Och oj oj oj så nervös jag är! Nu kommer osäkerheten krypandes...
-Kommer jag o bli en bra matte
-Är just denna hunden rätt för oss
-Hur kommer Pysan att reagera
-Kommer hon över huvud taget acceptera den?

Ja, frågorna är många! Men jag kommer aldrig få svar på dem om jag aldrig provar heller, eller hur?!
Jag ska åka o hämta henne på förmiddagen, mellan 10-11 så har vi hela em hemma sen. Så när ungarna har pallrat sig iväg te skolan ska jag ta o bröta upp kartongerna med hundkorgen och buren. Ställa iordning matskålarna o så..

Hm, ser att om en kvart ungefär så kommer Södra Torgets alldeles egna Lucia att lussa för dem. Mkt vacker Lucia som sjunger om Öxabäck Lucia varje år. Missade henne tyvärr förra året oxå :( Förr förra året så hade hon ett proctoskop som ljus, men de fungerade ju hur bra som helst! (Den som inte vet vad ett proctoskop är får googla! :P)
Sitta o fika med lite lussebulle o pepparkaka tillsammans med alla arbetskamrater medans stjärnorna i fönstret är tända och procktoskopet lyser, de e mys på hög nivå de! Attans att man missar de! :(
Men men.. Inte mycke o göra åt saken. Jag får försöka tänka på de jag ska få göra sen istället.



Och mina tankar går till en viss "person" idag. Usch, tycker det känns riktigt riktigt hemskt, men det är ett val de har gjort och som vi får acceptera, även om det är svårt.

Tänker på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0