Vårruset nästa! =)

Nu, äntligen, så är jag nog frisk från allt vad halsfluss o förkylningar heter! =D Så fr.o.m imorn, alternativt lördag, e det hårdträning som gäller för mig!! (Hårdträning för mig= kondition i minst en timme/dag fram till vårruset!)
Varför det står alternativt lördag så e det för att jag eventuellt ska hämta upp syrran & co. på landvetter imorn då de änterligen kommer hem ifrån USA. Deras treveckors vistelse blev, tack vare vulkanutbrottet, förlängt till fem veckor! Varken de eller barnen blev väl speciellt glada för detta.. Men imorn så äntligen kommer de. Förbannad vore den som skulle se till att de krånglar ytterligare!!!

Söstra mi o jag våren -08 (",)~


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Haha, tack för kommentarerna, var ett par stycken. ;P Vilket alltid är najjs iof. :P



Ang Panodil så är det det enda som jag hittat som hjälper alls, Alvedon gör inget nytta alls mot mensvärk (för mig asså). Orudis har jag dock aldrig hört talas om, vad är det? Finns att köpa på Apoteket?

Och choklad kan jag alltid käka, även om jag mår dåligt. ;P Hade tänkt träna efter jobbet, men var yr och illamående så bangande. Promenad hade kanske funkat dock då man får frisk luft samtidigt... :)



Bloggen blev ju skitsnygg btw! :D Bra jobbat! ;)

2010-04-29 @ 22:18:16
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0