Regnigt o tjurigt...

Just nu, så är jag på bajs-humör rent utsagt.. Var jätteglad o positivt innan. Men de e ju bara så typiskt mig att vara antingen eller..... Hade planerat dag med marknad i Svenljunga idag efter Teo slutat skolan o sen ikväll så skulle vi åka in till stan där det är Kortege. Men näe! Blir nog inget av det idag.. O jag är så extremt mega sugen på o gå ut o svira, gå på rocka billy o härligt med nån promille i blodet. Men det lär de ju inte bli något med för min del. För som vanlgit sitter man här istället in ensamheten o inte en jävla kotte o ringa i närheten som vill gå ut med mig. Syrran är precis hemkommer efter en låååång vistelse i USA, så hon kommer ju självklart vara med sina kids som längtat så enormt efter mammut o papput. Vilket jag givetvis förstår, men hon är oxå typ den enda som finns i min närhet (baaaaara  ca 7 mil bort) Jätte kul, not!

Oh va deppig jag blev nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0