Panik panik panik!!!

De e helt ***** sjukt att jag snart ska börja jobba! O då e de ändå bara 20% *haha* Måste ju änna skratta åt sig själv ju.. Den fjärde maj är min första kväll, andra för nya Jourcentralen över huvudtaget! Så allt är nytt nytt nytt! Som tur är (en av väldigt få gånger jag faktiskt har tur) så får jag jobba ihop med personer som jag jobbar! Både sekreterare och DSK är ifrån Södra Torget där nya JVC blir placerad. Så jag kan lokalerna och jag känner mina kollegor, bara läkarna som kommer att va nya väl så gott som varje gång, men jag e iaf bekant med några som går runt på chemat iaf!
Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser nästa tisdag närma sig med stormsteg. Alla är nya på det här (förutom läkarna typ då), men det är ändå nya rutiner för alla, nya lokaler (för de flesta) etc etc. Sen har jag helgen därpå som jag ska jobba med. C-A-A-tur är det (fre-lör-sön).
Så hoppas alla håller tummarna för mig då den fjärde maj då det blir premiär för mig på nya Jourvårdcentralen. Det verkade funka med o hålla tummarna när mitt flyg skulle avgå enl tidtabellen iaf! =) Vilket jag tacker enormt mkt för!!

O glöm nu inte o kommentara min nya fina blogg =) Med egenhändigt tagna bilder rätt igenom! =D


Kommentarer
Postat av: Märtha

Trodde du skulle ut och flyga igen, men så läste jag en gång till å då fatta jag. Många Lycka Till pussar å kramar från mig

2010-04-28 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0