Oj så mkt bättre de é nu!

Helt otroligt va kass jag har vart de här dagarna verkligen... Det känns verklligen i kroppen att man inte har gjort nåt annat än att vila o vila o vila! Knappt stuckit näsan utanför dörren på jag vet inte hur länge!!!
Mamma åkte hem idag på morgonen vid halv tio. TACK, igen för ALLT hjälp! Fick petat i mig lite frukost, ringt o grattar brorsan som fyller gubbe idag (30 alltså). Då spydde lillan en jätteblaffa, så jag tänkte; asch, kan väl lika gänra slänga henne i badet, så då gjorde jag det. Kläderna va ju bara till o slänga i tvätten.. Bada lite, sen lite mellanmål med riven äpple o kiwi, de va gott tyckte hon =). Sen va vi sååå trötta, så då la vi (läs hon) huvet på kudden o då passa mamma på att gå ner o ta sig en dusch! Oh så gott de va! Känner mig verkligen som en helt ny människa verkligen, inte långt därifrån iaf.. Har fått ätit lite lunch sen o kollat läget på "fejjan". Lillan ligger fortf o sover, borde nog vakna ganska så snart. Då ska vi promenera ner till Larssons o hämta kläderna från H&M som jag beställt till alla barnen (o nåt litet till mig om jag inte minns fel.. :o) Påsten är hämtat, och där hörde jag gny från sovrummet =)

Se om jag skriver lite mer sen. Känns nästan som jag har hur mkt energi som helst nu, fast ändå inte... På nåt konstigt vis =/ Jaja, pigg o glad e jag iaf, o hungrig.... (Åt inte så mkt av soppan som va kvar, inte riktigt vad jag va sugen på)

Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0