Nu j*vlar är snickar-Karlsson igång!!

Haha! De trodde jag verkligen aldrig om mig!! (O säkert inte nån annan heller...) Men idag så har jag o gubben hjälpts åt i köket för att de ska hinna bli nåt sådär klart tills på lördag!! Så han åkte o hämtade golvet o jag började me o skruva ner resterade gångjärn och fronten på lådorna som satt kvar. Hem kom han o de va bara till o sätta igång!!! =)

Så det här har duktiga jag gjort idag:
Använt skruvdragare
Monterat ner fronten på lådorna
Använt sticksåg
Mätt upp rätt längd på klickgolvs-skivan
Lagt klickgolv
Satt tillbaka några av golvlistorna
Vitbetsat panelen som var kvar

Duktigt va!?!? Jag kan säga att jag har ALDRIG vart i närheten av nåt utav dessa grejer innan, så jag känner mig JÄTTE STOLT över mig själv idag! =) =) =)
Gubben har målat luckorna nu, så imorn kan de sättas upp, (med sina nya gångjärn) så man slipper se ALLT som är i skåpen, för det är ingen vacker syn....

Damn I'm great!!

Full renovering!!                     Lillan hjälper till           Ni kan ju jämföra själva..

Kommentarer
Postat av: Märtha

Va duktig du är, Var Emilia med på ett hörn också eller?

2010-04-01 @ 23:04:31
Postat av: Märtha

Så du har hittat kameran igen då?

2010-04-01 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0