Min gravid-mage...

Satt o kollade lite på mina bilder, o tittade då även på mina "bebbe-magen"-bilder.. O man saknar änna en del av det. Inte allt, som den konstanta värken uppe i revbenen för att de tryckte på så ofantligt, att man va världens osexigaste person när man ville vara sexig, inte kunna hopppa runt o greja som man var van vid, inte ligga bekvämt alls i soffan...
Men ändå, man glömmer de där, o bara kommer ihåg de där mystankarna man hade o kände: det är nåt här inne- något som består av min om min älskling, känna hur den rör omkring där inne o veta att en vacker dag så kommer jag o hålla den varelsen i mina armar. En varelse av mitt kött o blod. Alla leenden man får o omtänksamma blickar som möter en när man vankar omkring med magen i vädret. Lite extra ompysslad av sambon när man har en ursäkt att slappa lite extra... Det är bara det man kommer ihåg...

Vecka 39, 1½-2 vekor kvar innan ankomst :)


(Nej mamma, jag är inte gravid!)
Ville bara skriva ner de här orden..


O just de, blev så glad idag! En gammal vän från gymnasiet som jag börjat prata lite med igen via msn skickade de här orden till mig idag: Verae amicitiae sempiternae sunt.
Det fick jag så snällt googla upp, o gissa att jag blev varm i hjärtat när jag läste vad det stod :) *tack*

Kommentarer
Postat av: blondinbodahl

Jösses vilken kalaskula :)

2010-05-03 @ 20:35:07
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, nu blev ju jag också tvungen o googla jue. :P Fint citat oavsett. Och fin mage. ;)

2010-05-03 @ 22:03:18
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0