Ingen rolig mamma idag!

När man mår som jag gör just nu så har man absolut inget som helst tålamod med barn som inte vet vad dem vill... Oavsett ålder på barnet!
Man mår så j*vla skit när man var "dum" o sagt åt sitt barn, som ändå inte fattar varför man gapar på den att sluta o va tyst i bara fem sek så hon kan lugna sig! Då känner man sig som världens sämsta mamma alla gånger!
Jag la mig till o med i sängen med henne för att de skulle gå bättre, men nä rå! Efter två minuter så kom hon på att hon inte ville ligga ner likt förbaskat! Så då "slängde" jag ner henne i sin säng igen o hade absolut inget som helst tålamod kvar!! Tänkte, nä, hon kan sitta där en stund o gapa lite, hon dör inte av de.. Men när det allt som allt hade gått en halvtimme ca sammanlagt så kom då äntligen gubben hem. De va bara för honom till att ta sin protesterande dotter med sig! Och hon klaga ju inte på de direkt... Så nu har jag äntligen lite lugn o ro. Sååå skönt! Vill inte riktigt gå o lägga mig igen för o slumra, har redan gjort de en gång idag, oh så skönt de va! Men får så svårt att somna till natten sen om jag ska sussa mera på dan nu.. Så får väl försöka dega bort tiden lite genom att sitta här istället..
Gubben kom med mindre kul nyhet när han kom hem med. När han bytte jobb så tog givetvis chefen tillbaka mobilen som han haft i jobbet. Så de blev till o börja leta upp hans egna gamla. Jaha, o vart e den då??? Laddaren hittade vi, men inte mobilen.. Då visade det sig att hans misstankar om att Teo hade tagit den va sanna. Tyvärr.. För ett tag sen hittade han ena hemtelefonen i hans väska.. (Han försökte väl lura sina kompiar att han hade mobil) Så tog han pappas sen istället, som hade legat framme... Janne hittade den idag, eller om de va fröknarna på skolan som gjort de, de vet jag inte än. Va fan gör man med en sån unge som stjäl (upprepade gånger) hemifrån bara för att han ska visa sina kompisar att han har minsann oxå?!?! Han vet att sanningen förr eller senare kommer fram iaf. Vi har gått igenom de här såååååå många gånger, men det kliar väl för mkt i hans små sandiga o lortiga fingrar..? Jag menar, telefonen funkar ju inte ändå! Batteriet e stendött! Så han kan ju inte "göra" nåt med den... UNGAR!!! *morr* Orkar inte sånt just nu.. Ibland är det skönt att jag faktiskt kan tänka att "de där ÄR inte mina barn, jag kan strunta i det just nu o låta han ta det". Inte så jävla sjysst kanske, men med tanke på allt annat jag gör istället för de ungarna, så tycker jag att jag kan göra det!

Jävla tragiskt inlägg de blev idag då.. =/ Hmm, får väl hoppas de blir ett roligare inslag nästa gång!
Tjipp

Min älsklingsbus som jag konstigt nog kan få raseriutbrott på =/

Kommentarer
Postat av: KarlZon

Ååååh sikken goding :)

2010-04-25 @ 20:44:09
URL: http://llsaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0