Ibland är det bara lite jobbigt

Så svårt ibland o veta hur man ska göra med saker och ting som ligger utanför ens egna kunnande och värld. Men jag gör vad jag tror är rätt iaf och jag hoppas innerligt att den hjälp som nu ev kan fås, tas emot nu oxå. Jag vill ju bara väl! Och den där ev hjälpen hade ju inte funnits där heller, om den inte skule vara i behov heller?! Eller hur? Så om man nu anser att den behövs så borde man ju ta emot den här hjälpen med.. O jag är så nervös på vad svaret ska bli.. Knyter sig riktigt i magen på mig nu och jag önskar att personen i fråga hade vart i min närvaro istället så jag kunde krama...

*jobbigt*



Kommentarer
Postat av: blondinbodahl

du får en kram från mig på vägen!! KRAAAAM

2010-04-21 @ 14:31:51
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0