En tripp till Luleå! =)

I torsdags så åkte jag och lillan med flyg mot nordligare breddgrader. Närmare bestämt till pluggstaden Luleå. Där skulle vi hälsa på Linn-Plockepinn =D Hon är där uppe o läser till sjulgymnast. Så nu har jag vart där med!
Vi åkte rätt sent på em så när vi gick ner för landning i Luleå så hade vi världens vackraste solnedgång! De va som en avlägsen röd brand längs hela horisonten. Min kamera gör tyvärr inte bilderna rättvisa.. (E de så man säger?!) Allt gick iaf bra hela vägen fram och Linn mötte upp oss inne i stan när vi gick av Flygbussen. Lika snygg som vanligt va hon me, givetvis! ;) Vi knallade hemåt med en sväng in på ICA först o handla lite förnödenheter.
Sen vart de två dagar med mkt promenader, god mat o mys med film o lite skvaller :) Jag förstår Linn när hon säger att hon saknar våren nu.. För där uppe är det fortfarande kallt o en del snö kvar. Jag sa att jag kan skicka upp en tussilago med posten om hon vill det :P Ska kolla igenom bilderna jag tagit o se om man kan få in ett par stycken här.
Tack gulle-Linn för de mysiga dagarna! Va så kul o träffas igen. Går alldeles på tok för länge mellan gångerna!!!
Puss på dig!

Solnedgången i Luleå

Två brudar på stan

Promenadstråk vid vattnet

En liten djävul som följde efter oss...


Kommentarer
Postat av: Märtha

Hej sötnos, de va väl en fin bild på solnedgången tycker jag. Kram mamma

2010-04-26 @ 08:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0