Chokladrutor, varför måste de va så goda?

Jag hade nog kunnat smäcka i mig en sån hel plåt alldeles själv! Har några kakor kvar i frysen från farmors kalas i mars, o de är ju bara såååå goda! Har tatt två redan, men borde ju egentligen äta nån riktig lunch istället. Men de e ju inte lika lockande.. Vet inte vad jag kan hitta på till lunch heller så.. Tycker de räcker att man ska va kreativ för lillans del när det gäller mat. Hon e jätterosslig o snorig o febrig den stackarn, bara för dessa tändernas skull. Hon ville inte ha min hemmagjorda fisk- o potatisrätt, inte heller spaghetti o köttfärssås på burk, som hon gillar annars.. Så jag fick göra lite välling istället, vilket hon annars bar får inför natten när hon ska sova. Men hon va trött nu me, så de blev till o lägga henne igen o sängen. Hon har sovit rätt mkt idag. Fick lägga henne direkt efter frukosten igen o hon sov i en timme.

De e farligt när man går hemma o råkar sätta på TV:n, för har man otur så hittar man ett program som man verkligen fastnar för, i detta fallet "McLeoud´s daughters". En australensisk serie som jag har sett lite från o till innan, går ju på nian, ingen kanal man brukar titta på direkt så att säga.. Men nu vet jag att de programmet börjar 11.45 varje vardag... Inte bra... :)

Ne, vad ska jag äta då??
Hmm..

Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei! Jeg ga bikinien din 5 stjerner:) Vil du se på min og gi den 5 tilbake? :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor pris på om du gjør det:)

2010-04-13 @ 10:05:16
URL: http://helenelicious.blogg.no
Postat av: Märtha

Och så skäller du på mig, nu får du se hur lätt de e

2010-04-13 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0